فرهنگ سبز
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 23:6 ::  نويسنده : علی

 

عکس/ تمام مسافران بهارستان نهم از آذربایجان شرقی

 
  نصر نیوز: مردم حوزه های مختلف آذربایجان شرقی با اتمام شمارش آرا نمایندگان خود در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شناختند.  
           
 

 



شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 22:53 ::  نويسنده : علی

   
  نصر نیوز: مهناز بهمنی، موفق شد با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی انتخاب شود.به گزارش نصر نیوز، اهل سراب متولد 1349 فرزند شهید هوشنگ بهمنی است که پدر شهیدش  
           
 

در تاریخ 1359/09/07 در حمله جنگنده های رژیم بعث عراق در پایگاه دوم شکاری در حین پاسداری ازخاک پاک وطن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در خصوص زندگی نامه اش اظهار داشت: پس از فوت پدر با غمی جانسوز از هجر پدر تحصیلات خود را ادامه دادم وعزم و اراده پدر برای من الگو شد.در جهت پیشرفت وخدمت به ملت به تحصیل ادامه دادم ولذا بعد از اتمام دانشگاه به خد مت آموزش وپرورش در آمده ودر دبیرستانهای سراب انجام وظیفه نمودم ودر عین حال تحصیلات تکمیلی را نیز ادامه داده ودر رشته مدیریت مدرک فوق لیسانس را کسب نمودم وهمه داشته هاو اندوخته های خویش رابا توکل به پروردگار در جهت تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین بکار گرفتم وامید آن رادارم در پیشگاه خداوند و مردم عزیز شهرستان سراب سر بلند باشم. متاسفانه تنها فرزند خویش را همانطور که ملت شریف مستحضر هستید اخیرا از دست دادم .لذا محبت وعلاقه خود را از تنها فرزندم به مردم وفرزندان این منطقه معطوف داشتم واکنون با عزمی راسخ به امید پروردگار و پشتوانه ودلگرمی مردم راه وهدف خویش راکه راهی جز خشنودی ورضایت ایزد منان و خدمت به مردم شهید پرور نیست . ادامه خواهم داد واگر تا به امروز صاحب یک فرزند بودم از این به بعد مادر دختران و پسران این مرز و بوم خواهم بود وسعی خواهم کرد هر آنچه را که برای سینا آرزو میکردم برای عزیزانم فزاهم کنم .سراب را با همه مردمان وطبیعتش دوست دارم جمعیتی پر تلاش .نیکو و امیدوار وبه کوهها ودشت های آن و صفای مردمانش که به عظمت کوههای تا عرش افراشته بزقوش وساوالان بوده .وروستاهای سر سبز وچشمه های زلال بهشتی اش... عشق می ورزم .
انتهای پیام/
 



شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 22:50 ::  نويسنده : علی

 

 
 

چهره‌های ناکام مجلس نهم در آذربایجان شرقی

 
  نصر نیوز: براساس نتایجی که از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام شده است تا کنون 5 نفر از نمایندگان فعلی مجلس هشتم در حوزه های مختلف انتخابیه استان به جز تبریز، اسکو و آذرشهر نتوانستند به مجلس راه یابند.  
           
 

به گزارش نصر نیوز، بر اساس نتایجی که از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام شده اسامی زیر نمایندگان و فعالان سیاسی هستند که حائز آرای لازم نشدند:
غفار اسماعیلی – هشترود و چاراویماق
احد خیری – بستان آباد
محمد رضا حاجی اصغری- میانه
ضیالله اعزازی – بناب

یوسف نجفی- مراغه و عجب شیر

انتهای پیام/



شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 22:48 ::  نويسنده : علی

حسن نژاد؛جوان ترین نماینده مجلس از مرند راهی بهارستان شد

 
  نصر نیوز: محمد حسن نژاد با 30 سال سن به عنوان جوانترین نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی موفق شد از139 هزار و 647 رای حوزه انتخابیه مرند و جلفا با کسب 50 هزار و 586 رای راهی مجلس شورای اسلامی شود.  
           
 

به گزارش نصر نیوز، وی متولد روستای ایری سفلی و دارای مدرک دکترای مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد . نویسنده ، مدرس دروس تخصصی سرمایه گذاری و سیاست های پولی و مالی در دانشگاه های معتبر تهران ( شهید بهشتی ، امام صادق ، شاهد و ...) و دارای تجربه عملی به عنوان مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار آستان قدس رضوی می باشد .



شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : علی

ارسلان فتحی‌پور نماینده کلیبر‌ها در بهارستان‌

با کسب بیشترین رای‌ صورت گرفت
ارسلان فتحی‌پور نماینده کلیبر‌ها در بهارستان‌
نصر نیوز: ارسلان فتحی‌پور توانست با کسب بیشترین رأی مأخوذه به عنوان کلیبر و هوراند به مجلس نهم راه یابد.به گزارش نصر نیوز، پس از پایان شمارش آرا در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه کلیبر و هوراند ارسلان فتحی‌پور توانست وارد مجلس شورای اسلامی شود.



 

 
 

ورود سه نماینده تبریز، اسكو و آذرشهر به بهارستان قطعی شد

 
  نصر نیوز: براساس اعلام ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، ورود سه نماینده از حوزه انتخابیه تبریز، اسكو و آذرشهر به بهارستان قطعی شده است.به گزارش نصر نیوز، براساس این گزارش، از مجموع 585 هزار و 288 رای شمارش شده تاكنون، محمد حسین فرهنگی با 188 هزار و 410 رای، مسعود پزشكیان با 158 هزار و 373 رای و علیرضا منادی با 155 هزار و 673 رای توانسته اند بیش از یك چهارم آرای ماخوذه این حوزه انتخابیه را كسب و به بهارستان راه یابند.  
           
 

همچنین رضا رحمانی با 110 هزار و 923 رای، محمد اسماعیل سعیدی با 105 هزار و 294 رای، قره سیدی با 82 هزار و 13رای، علی آجودان زاده با 75 هزار و 467 رای، رسول جلیل زاده با 75 هزار و 167 رای و عشرت شایق با 70 هزار و 938 رای به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسكو و آذرشهر راه یافتند.
پیش از این حضور نمایندگان منتخب در دوازده حوزه انتخابیه دیگر استان آذربایجان شرقی در بهارستان قطعی شده بود.
این استان با سه میلیون و 700 هزار نفر جمعیت، 19 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.



شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : علی
حضور گسترده آحاد مردم در شعب اخذ رای در تهران،رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی اروپایی و آمریکایی را شگفت زده کرد.
 
 
فارس: مستقر در حسینیه ارشاد تهران از آغازین ساعت اخذ رای، مردم حضور گسترده ای در این شعبه دارند.

در این شعبه اخذ رای حضور نمایندگان رسانه‌های بین‌المللی از اروپا، آسیا و حتی آمریکا برای پوشش خبری رای دهندگان چشمگیر است به طوری که شبکه‌های الفرات،‌آسوشیتدپرس، رویترز، الان، سی ان ان، کانال دو فرانسه، شبکه یک آلمان، رییل تی وی ایتالیا، IHA تی جی دو، و خبرگزاری‌هایی از ایتالیا و CCTV و شبکه ملی ژاپن حضور دارد.

نکته قابل توجه اینکه خبرنگاران اروپایی و غربی حاضر در این شعبه اخذ رای تا حدی از حضور مردم در حسینیه ارشاد برای دادن رای به کاندیداهای مورد نظر، شگفت زده شدند که حتی حاضر به مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی ایران نیستند.

در این بین برخی شبکه‌های تلویزیونی با پرسش های قابل تاملی به میان رای دهندگان آمده اند به طوری که خبرنگار تلویزیون ایتالیا از دختر جوانی که برای رای دادن این شعبه اخذ رای حضور یافته بود، می‌پرسد که آیا انتخابات در ایران آزاد است‌؛‌اما دختر جوان در پاسخ خطاب به او می‌گوید بله انتخابات در ایران آزاد است و ما همه باید رای بدهیم و در حال حاضر همه مردم از جمله پیران و جوانان این مملکت پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای می‌دهند.

شبکه تلویزیونی کانال 2 فرانسه نیز از جوانی که در حال انتخاب کاندیدای خود بود صراحتا با سؤالی مغرضانه از وی پرسید که شما چرا رای می‌دهید اما این جوان در پاسخ به او گفت ما در سرنوشت خود دخالت می‌کنیم و رای‌مان تاثیرگذار است.

خبرنگار فرانسوی با طرح این سؤال از یک جوان تهرانی که نظرتان در مورد عملکرد دولت چیست، در پاسخ شنید که عملکرد دولت ایران آن طور که غربی‌ها بزرگ نمایی می‌کنند نیست چرا که ما امنیت داریم و از دولت هم راضی هستیم.

در عین حال خبرنگار یک خبرگزاری اروپایی از فردی دیگری که در صف طولانی رای دادن قرار داشت، با سؤالی پرسید که آیا شما دولتی هستید، که فرد در پاسخ گفت: خیر بنده فعالیت آموزشی در بخش خصوصی دارم و دولتی نیستم.

به گزارش فارس ،طرح پرسش های از این دست توسط خبرنگاران رسانه‌های بین‌المللی به رغم مشارکت گسترده مردم در صندوق های اخذ رای، بیانگر این است که رسانه های خارجی همچنان سعی دارند با شبهه افکنی در انتشار گزارش و اخبار خود،حضور مردم در انتخابات مجلس نهم را کمرنگ جلوه دهند.


شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : علی

خاتمی در حال رای دادن!+عکس                                                                              

با توجه به تبلیغات طیف تحریمی و سایت های ضدانقلاب مبنی بر عدم حضور خاتمی در انتخابات ، حاضر شدن وی پای صندوق رای برای رسانه ها حائز ارزش خبری «شگفتی» بود!

یکی از مخاطبان فارس که هنگام حضور خاتمی در حوزه اخذ رای «وادان» در این محل حاضر بوده،‌ با تلفن همراه تصویری از وی گرفته و برای خبرگزاری ارسال کرده است که به رغم بی کیفیت بودن تصویر برای یک یادآوری خاص منتشر می شود.
به گزارش فارس ، در حالی که سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق چند ماه پیش طی اظهاراتی حضور همفکران خود در انتخابات را مشروط به شرایطی کرده بود و خروج او از تهران در آستانه ۱۲ اسفند ، طیف تحریمی را به قهرمان سازی از وی مشغول کرده بود ؛ بعد از ظهر امروز خبر حضور او در محل صندوق اخذ رای یک روستای تابعه شهرستان دماوند به سرعت در محافل رسانه ای پیچید.

با توجه به تبلیغات طیف تحریمی و سایت های ضدانقلاب مبنی بر عدم حضور خاتمی در انتخابات ، حاضر شدن وی پای صندوق رای برای رسانه ها حائز ارزش خبری «شگفتی» بود! به همین دلیل نیز خبرگزاری فارس بلافاصله اقدام به ارسال این خبر نمود. خبری که با واکنش شدیداللحین سایتهای وابسته به جریان فتنه مواجه شد و به رغم تایید خبر فارس از سوی سایر خبرگزاری ها و مقامات رسمی ، تا چند ساعت سایت های حامی فتنه بویژه سایت صهیونیستی بالاترین با وقیح ترین ادبیات ، اقدام به فحاشی علیه خبرگزاری فارس نمودند.

اما این روند دیری نپایید و با تایید خبر حضور خاتمی در انتخابات از سوی سایت مادر جریان فتنه(بی بی سی) بلافاصله موج تخریب به سمت خاتمی نشانه رفت.

علی ایحال ، گرچه نفس حضور خاتمی در انتخابات ، در میان اخبار مربوط به حضور گسترده و تاریخی ملت ایران در آزمون ملی ۱۲ اسفند اهمیت چندانی ندارد و همانگونه که عنوان شد به دلیل مواضع گذشته خاتمی ، صرفا" دارای ارزش خبری استثنا و شگفتی است ؛ اما هم نحوه حضور وی و هم نوع واکنش رسانه های حامی فتنه با خبر این حضور در جای خود جای تامل دارد.

از چند روز پیش اخباری در محافل سیاسی مطرح بود که در جلسات درونی اصلاح طلبان یک طیف به رهبری آقای خاتمی تاکید دارند که با توجه به نظرسنجی های معتبری که حاکی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۲ اسفند است ، آنها باید به نحوی خود را وارد گردونه انتخابات کنند تا برچسب تحریمی بر آن ها نچسبد و برای همیشه از گردونه سیاسی حذف نشوند. بر اساس این گزارش ها قرار بود روز چهرشنبه مجع روحانیون بیانیه ای مبنی بر فراخوان مردم به حضور در انتخابات صادر شود که البته با فشار یکی از چهره های مشهور ، این بیانیه صادر نشد. خاتمی به رغم اعتقاد به صدور بیانیه ، از تهران خارج شد اما نهایتا" بر اساس همان تحلیل ، امروز به نحوی ابهام آلود پای صندوق رای حاضر شد.

با این وجود به نظر می رسد ، سید محمد خاتمی چندان مایل به رسانه ای شدن حضورش در انتخابات نبوده تا از گزند حملات احتمالی طیف تحریمی و ضدانقلاب درامان بماند. با این وجود ، خاتمی چهره ناشناخته ای نیست که حضورش در انتخابات ولو در یک روستای کوچک از چشم ها پنهان بماند.

حضور خاتمی در انتخابات برخلاف همیشه که در میان انبوه دوربین ها صورت می گرفت ، این بار در حوزه اخذ رای روستایی بود که تصویربرداری در آن حضور نداشت. تنها تصویر موجود از حضور خاتمی در این حوزه رای گیری روستایی ، تصویری آماتور و به شدت بی کیفیت است که توسط یکی از حاضران در این حوزه اخذ رای توسط موبایل گرفته شده و برای خبرگزاری فارس ارسال شده است. این تصویر ارزش خبری خاصی ندارد اما صرفا" برای صاحبان رسانه های ضدانقلاب و حامی جریان فتنه منتشر می شود تا در آینده هرگاه قصد داشتند بسان امروز ، با چشمان بسته و دهان های بسته اقدام به فحاشی علیه رسانه های دیگر کنند ، در ذهنشان این تصویر گنگ نقش ببندد و عفت کلام و قلم را اگر می توانند قدری رعایت کنند.



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگ سبز و آدرس ali213.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 19076
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1